Pisiciplanteșilecturi

Acum câteva zile, în timp ce mă bucuram de lectura minunatelor nuvele din volumul semnat de Ștefan Bănulescu, Iarna bărbaților, în pauza pe care i-o datorez lui Martin, pisoiul meu de 7 luni, am reușit să fur niște imagini cu lucrurile din jurul meu. Mi-am dat seama că îmi place să fiu înconjurată de plante uscate, aromate, în special lavandă, cimbru, mentă, busuioc etc. pe care le păstrez în vase de lut sau în cutii de ceai, sau chiar legate și agățate pe peretele din bucătărie, dar și plante vii, cât mai colorate, cât mai muuuulte. :) De-abia aștept primăvara cu florile ei, cu soarele ei, cu vreme de ieșit pe băncuță, în curte, cu cât mai multe cărți de citit. 




Comments

  1. N-ai cum să dai greș cu cărți, pisici și flori. E o combinație minunată! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, așa este! Ne fac ziua mai frumoasă. :)

      Delete

Post a Comment